måndag 5 september 2011

Finaler i svenska och skandinaviska mästerskapet i Malmö 9-11/9

På Torsdag åker jag ner mot Malmö och finalerna i både det svenska och det skandinaviska mästerskapet. Inför helgens tävling är det extremt jämt mellan HG och mig,aldeles för jämt tycker jag.

HG är endast 3 poäng efter mig i SM vilket gör han till skyhög favorit till titeln i år. Han är så pass mycket mer inkörd på sin hoj att han kan den utan och innan, medans jag själv fortfarande lär mig. Men jag ska ialla fall försöka ge han en ordentlig match.

Hursomhelst så är det mycket tråkigt att inte Lill Peter kommer till Malmö, detta pga Personliga skäl.
Så jag åker ner och kör om 1:a eller 2:a platsen.

Jag kommer blogga som vanligt så det är bara att kika in på bloggen lite då och då under helgen, kvalet börjar kl 12:00 på fredag.

Lite info ang rekord etc:

HG har det svenska rekordet på 1/8 5,46
Blanken har hastighetsrekordet på 1/8 227

Mina personbästa är på 1/8 är 5,50
Och bästa hastighet på 1/8 är 226

Bara lite nyttig info!

Pelle


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar