torsdag 2 juli 2009

Senaste problemet är nu löst ( förhoppningsvis)

I Västerås fick jag för första gången prova att köra med M/T däck,och vad kan man säga fy f-n vilket fäste jämfört med vad jag tidigare kört med.. Problem uppstod dock när jag gick ut så mycket hårdare från start linjen så vart det så mycket tryck på fotpinnarna så jag krökte fotpinns plattorna,vilket gjorde att fotpinnarna lutade bakåt och vänster fot envisades med att åka av fotpinnen. Så genom hela elimineringen missade jag 2:ans växel pga detta.

Men nu har Upplands vattenskärning här i Sigtuna gjort ett par nya i alu åt mig så dessa bör fungera mycket bättre!

Annars är hojjen klar för nästa resa som går av stapeln på måndag,och då åker vi mot Piteå och därefter Skellefteå.

Må gott så länge!

Pelle

2 kommentarer:

  1. Härligt!
    Då är det bara att knipa ihop "bena" mot tanken nästa gång, så har Ni raka fotpinnar med er hem. :-)
    Lycka till på nästa resa..
    Patrik

    SvaraRadera
  2. Ska försöka göra det Patrik :-)

    SvaraRadera