måndag 3 augusti 2009

Dålig uppdatering...

....ber vi om ursäkt för. Pelle kom hem i natt vid 04.00 och finalen kördes inte förrens sent i går kväll när Anna hade stängt sina ljusblå för att orka upp till första arbetsdagen efter semestern.

Pelle slog först till och vann semifinalen mot HåGe och sen hela tävlingen genom en final mot Anders Blanck. Pelle gjorde skäl för sitt teamnamn och vann på en sk Holeshot, han vann alltså inte på tiden utan på att han hade en så pass mycket bättre reaktionstid än sin motståndare.

Kul tycker vi givetvis och ser fram emot nästa tävling som är i Lindesber.
Återkommer med bilder under morgondagen (om Pelle nu fotat något??)

2 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS Pelle!

    Se där, sug motorer kan vinna än.......
    Jag hoppas bara att denna ultimata klass inte blir ännu dyrare än den är. Skall det till en ändring räcker det inte då med några mm längre hjulbas? istäle för en massa cc som kostar flis.

    Hur som haver, bra kört och ni har lockat mig till Sundsvall. Branvakt ordnad, snart är jag fast igen..... Syns där.

    // Sjödin.

    SvaraRadera
  2. Hallå Peter!

    Jag håller med dig, jag tror inte heller på att göra för stora förändringar iklassen,det kostar redan väldigt mycket pengar att bygga konkurrens kraftiga hojjar. Tack för din kommentar vi syns i Sundsvall!

    Mvh

    Pelle

    SvaraRadera